27.09.2013

Herbst ists, Zeit für Handgewebtes / Its autumn, time for hand woven woolies

Schön, dass ihr reinseht!  Hier tobt der Stress, aber ich will ganz schnell meine NOTD zeigen,  ohne viele Worte (ob ich das schaffe?  *hehe*)

Es ist kalt und ich, ollte schon lang mal wieder Karo/Plaid/Tweed/Tartanmuster pinseln... heute wars soweit. Ist recht unregelmäßig geworden,  das ergab einen "hand gewebten Look",find ich. Zudem sind die Linien teils recht plastisch, so wie) Tweedfäden. Obendrauf noch ein Sternchen,  als "Brosche ".

Grün und Orangebraun von Kiko,  Lila von Claire's (fragt mich nach den Nummern,  wenns euch wichtig ist)
Ein Gedanke... ob das Wollmuster die Finger warm hält?  :o)

Hoffentlich gefällts euch ... :-)

-----

Lovely you're looking in!  Here it is super stressy in the moment, but I want to show you quickly and without many words (if I manage) my NOTD. Its getting cold and some Tweed /tartan /plaid/check pattern idea smiles at me. Today it got on my fingers,  quite irregular, sonit looks rather hand woven, I think. Somemof the lines are quite three dimensional like nubbly Tweed threads. On top a little star,  as a "brooch".

Green and orange brown from Kiko, purple from Claire's. If you want to know,  ask me for the numbers.

One thought,  does the wooly pattern keep the fingers warmer?  :o)

Hope you like it :-)

Kommentare:

  1. These are pretty! I love the designs on shorter nails, since not all of us have long nails.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thanks a lot, Erin :-)) i like designs on shorter nails, too, although there is less space on them to go wild with the polish. ;-)
      Greetings from Berlin!

      Löschen

Danke für deine Meinung! Kommentare mit Links lösche ich, wenn sie eindeutig keinen Bezug zum Artikel haben.

Thanks for commenting! Comments with a link are deleted, when they are clearly not referring to the article.