28.08.2014

Mal wieder pünktlich /Dotty again

Diesmal wollte ich wieder mal lilagelb pinseln. Ja, es ist eigentlich flieder-orange, aber orange gehört für mich in meinen "Topf" mit lilagelb, im Zentrum meiner Lieblingskontraste. Gleich neben lilagrün ^^

Also, Manhattan's tye dye von der Community colors vom letzten Jahr ist ja eines meiner Lieblingsorange. Dazu ein neuer,  den ich beim letzten Essence -Abverkauf gekauft hatte. Pink and proud heißt er und ist Metallic flieder, nix pink.

Ich liebe ja immer wieder dieses Spiel der finishes: welches ist "weiter vorn" als das andere?  Mal ist es der Hintergrund, mal die dots.

Mögt ihr solche Kontraste?
(Der Manhattan -Lack war mal Teil eines PR -Pakets)






This time I wanted to use one of my favourite coloue combos. Purple and yellow/orange, but in a for me untypical mix- metallic lilac with emm pumpkin orange.

Manhattan's tye dye from last year's community colors is one of my favourite oranges. On top a new one from the Essence sale: pink and proud its called, but it's not pink. 

I love this playing of the finishes: which one is "in the front"? In one light the background, in the next moment the dots. 

Do you like contrasts like this? 
(The Manhattan polish was a while ago part of a PR -sample)

Kommentare:

  1. These two colours look great together! I'd never have though of such a combination!!!! :-)

    I've got a few Manhattan polishes and so far tried one and I really like it :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thanks :-) I have not really thought of it, either :o) the lilac bottle just stared at me.. "I want to go on the orange! "
      I just have gotten a huge Manhattan nailmail, later on the blog, now on my new instagram account :o)

      Löschen

Danke für deine Meinung! Kommentare mit Links lösche ich, wenn sie eindeutig keinen Bezug zum Artikel haben.

Thanks for commenting! Comments with a link are deleted, when they are clearly not referring to the article.