13.09.2014

[Neu] Creme und Pülverchen / [New in] creme and powders

Einige mögen es schon auf meinem neuen Instagram Account entdeckt haben,  es gibt Zuwachs in meiner Kosmetikecke.

Gestern kam überraschenderweise ein Testpäckchen mit einer Balea Gesichtscreme an. Erster Eindruck ist gut, in ein paar Wochen werde ich genauer berichten.

Dann war ich mal wieder am Püsselkram kaufen... eine Packung mit 12 kleinen Döschen buntem "Sand" bei Tedi für 2 Euro und beim Bastelladen meines Vertrauens ein Röhrchen mit goldenen Krümeln ähm Goldglitter und ein Döschen Hologlitzerstreu.

Was ich damit mache, könnt ihr euch bis zu einem gewissen Punkt denken und trotzdem zeig ichs euch später ;-)

So,  auch dies ist nur ein kurzes Posting, da ich jetzt noch eine Runde an wichtigen Papieren werkeln muss *uff* aber ich wollte mich noch kurz melden :-)

(Die Creme wurde mir kosten- und bedingungslos zur Verfügung gestellt)




Some of you might have seen it on my new Instagram account, thete is new thingies in my cosmetic corner.

Yesterday I got a surprise parcel with a face cream for testing *yay* First impression is good, but after a few weeks of creaming I'll tell you more.

Then I got more bits 'n' bobs, a box with 12 little boxes of coloured "sand" for 2 Euros at Tedi's  and my favourite craft shop has now some glitters less on the shelf: a golden "crumbs" one and a holo one in silver.

You can probably imagine what Im going to do with this, but I'm going to show you later anyway! ;-)

So, this stays a short posting, since I'll have to work another round now on a few important papers *sigh* but I wanted to say hello to you ^^

(The creme was sent to me without costs or conditions)

Kommentare:

  1. I don't often use face creams - probably once a month or less!

    Oh the glitters look interesting :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. I didn't really for a long time... but now I do and sometimes I think that my skin would be better if I had used it daily ... well, everybody's skin is different ^^

      Ive played round with them and are just writing the post about it.

      Lets see what I'll produce with it.

      I'm just trying to decide which the next colour would be... glitter red, smurf blue, dark glittery purple or mint? Which should I use, what do you think? :-P

      Löschen
  2. Glitter red or glittery purple both sound nice :-D

    Big day for Scotland on Thursday :-O

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Well, let's see which polish will win tomorrow, first prize is a place on my fingertips :-P
      Yes, big day. Im curious! *pulls the tartan out*

      Löschen

Danke für deine Meinung! Kommentare mit Links lösche ich, wenn sie eindeutig keinen Bezug zum Artikel haben.

Thanks for commenting! Comments with a link are deleted, when they are clearly not referring to the article.